Nästa storlek...

Vi har börjar smyga in nästa klädstorlek till Isak. Och om inte allt för lång tid är det dags att packa ner hans nuvarande storlek bland alla hans andra urvuxna kläder i förrådet. Det har ju blivit en del nu. Hittills har jag förvarat varje storlek för sig i blöjkartonger som jag märkt och tejpat igen, eller i plastpåsar. Men nu ska det bli ändring på det och äntligen lite ordning. Jag har köpt på mig förvaringspåsar med dragkedja, så varje storlek ska få en (eller flera) påsar. Uppmärkta såklart. På så vis är dom också lätta att ta fram och öppna, om man vill fylla på eller ta ut något plagg. Ingen raketforskning direkt, men känns skönt att jag kommit på hur allt ska förvaras.

Typ såna här påsar har jag köpt.

Här är lite nya baskläder som jag precis beställt till Isak. Mjukt och skönt - och lekvänligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0