Vår

Hörni, gatorna hos oss är sandsopade! Vilken lycka! Det betyder att det faktiskt ÄR vår. 

Lämnade Isak på förskolan vid nio. Åkte sen och köpte en cykel åt sambon på XXL. Jag fick en cykel förra sommaren men har inte hunnit använda den. Vi har en barnsadel också. Så nu ska det monteras och cyklas, hela familjen! Isak ska få en balans-/springcykel lite senare i vår också. Spännande att se hur han hanterar den.

Efter cykelinköpet har jag pluggat lite, och vid två hämtade jag Isak. Vi gick ner till Norrviken-centrum. Eller, centrum och centrum. Det finns en Ica-butik, en tobaksaffär, grill och en köttbutik (Percys kött). Inte så stort med andra ord. 
Jag hämtade ut ett paket och sen tog vi bussen hem. Det var första gången Isak åkte buss. Han blev lite ängslig över att människor klev av hela tiden, men inte vi. Men det var ändå spännande. 

Sen har vi myst hemma, och nu sover Isak. Sambon är borta ikväll så jag får välja tv-program själv - alltså lets dance. 

Hittade förresten några gamla bilder på datorn när jag letade efter några sparade föreläsningar. Ser ni vad blond jag var? 

London 2010

Alltså, vad är det för jäkla outfit? 😂

Känner för att boka en frisörtid och ljusa upp håret ytterligare, när jag ser den här bilden.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0