Tisdag

Idag har vi två eftermiddagsföreläsningar med start kl 14 i Solna. Jag är inget stort fan av eftermiddagsföreläsningar, min hjärna blir så trög på eftermiddagen. Men det är ju som det är med den saken.
Passar på att plugga lite nu innan det är dags att åka istället, men allvarligt talat är jag inte speciellt effektiv med den saken heller just nu. Vet inte vad det tagit åt mig men det känns som om jag tappat fokuset ett tag. 

Vi ska förresten titta på ett hus i morgon (kanske det som distraherar). Det är ett riktigt häftigt hus men risken finns att det sticker iväg prismässigt. Vi får se helt enkelt. Men det är ett drömhus, med drömtomt, och det ligger så fint med vattnet relativt nära. Däremot ligger det rätt långt från Danderyd, kanske lite längre än vi först tänkt oss. Så vi får se när vi varit på plats i huset om det är värt avståndet. Spännande hur som helst.

Bjuder på en bild, som inte har med inlägget att göra, men som är så söt. 
När vi kommer hem från föris på dagarna så får Isak byta om och klättra upp på toaletten och tvätta händerna. Men han älskar att leka med vatten, så det slutar oftast så här. Han nästan badar i handfatet till slut. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0