Röjer

Idag röjer jag lite i förrådet, försöker få grepp på vad vi har, vad som behöver vara tillgängligt och vad vi kan förvara hos mina föräldrar ett tag. Tills vi flyttat in i huset och har förråtsplats åt allt. Både jag och sambon ogillar oordning, så därför ska förrådets golvytor helst vara tomma, till exempel. Just det kriteriet börjar bli lite svårt när man börjar stuva ut urvuxna bilbarnstolar, och sånt. Men överlag tycker jag vi får plats med allt vi behöver där, och lite till.

Isak sover ute på baksidan, så nu ska jag göra ett städryck. 

Har både hängslen och livrem på vagnen idag. Det är sol och skurar om vartannat, så då får både paraply och regnskydd göra sitt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0