Examen närmar sig...

Ja, examen närmar sig med stormsteg. Nästa vecka på måndag är det en individuell redovisning och på fredag är det tenta. Sedan är kursen slut. Min sista kurs är en mammografi-kurs. Ska bli intressant att lära sig mer om det ämnet.

Jag beställde en till examensklänning, den första var gudomlig men kändes inte rätt till sist. Men den andra klänningen som jag hämta ut i veckan var perfekt! Förutom storleken.
Mätte mig för att det skulle bli ordentligt, men den blev ändå för stor. Så nu är en mindre storlek beställd.
Det är en lite annorlunda klänning, tycker jag, men den är riktigt snygg. Den är smal i modellen, lång med slits och går runt halsen, istället för axelband. 
Ska beställa matchande skor snart också. Vad tror ni om någon av dessa?

Båda skorna är från Nelly, och likaså bilderna.
Tycker skorna till vänster är så fina, men tror dom till höger är mer bekväma om man tittar på bredden på klacken. Vi får se vilka det blir.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0