Ännu en slutspurt...

Den här slutspurten är helt galen...
Tre av fyra examinationsformer i denna kurs är nu avslutade, och på fredag sker den sista. Då skriver jag förhoppningsvis min sista salstenta för denna utbildning. Om jag klarar den, vill säga. Det har varit så mycket nu de senaste veckorna att jag faktiskt tvivlar lite på hurvida det ska gå på fredag. Hjärnan är på hundra platser samtidigt, och det gör tyvärr att viktiga kunskaper inte släpps in och lagras.
Idag har jag en föreläsning som sträcker sig över hela dagen, men onsdag och torsdag kan jag viga åt att bara plugga. Det känns i alla fall bra.



Det är så fint hemma nu, med alla blommor och helt nystädat.
Hoppas bara att blommorna ute inte frös sönder under natten. Dom såg lite ledsna ut, men jag hoppas dom repar sig när temperaturen stiger under dagen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0