Två fjärdedelar avklarade?

Japp, nu är två av kursens totalt fyra examinationsformer klara. Duggan (visserligen frivillig) är klar och godkänd, det ger mig fem extrapoäng att lägga på tentaresultatet. Idag redovisades ett grupparbete och tycker lärarna att vi uppfyllt kriterierna för arbetet får vi ytterligare fem extrapoäng att lägga på tentaresultatet. Inte illa.

Vi började inte förrens ett idag, så jag lämnade Isak vid nio och hann sen plugga lite. Har även börjat läsa boken GREY, som är "femtio nyanser..." fast ur Christians Grey's perspektiv. Snuskbok, kanske en del av er tänker. Men ärligt talat är den inte speciellt snuskig, läs själva får ni se. Det handlar mer om kärlek och stark kemi och dragningskraft mellan två människor, sånt älskar jag att läsa om. 

Skulle få lite egentid ikväll förresten, på Ica Maxi. Gillar att handla själv på kvällen, det är oftast lite folk och jag kan gå i lugn och ro själv. Men idag var det sinnessjukt mycket folk där. För det första var parkeringen smockfull, har aldrig sett den så full någonsin. För det andra var det massa småstond med korvgrillning ute och en massa "smaka-på-saker" inne. Hysteriskt. Som om inte det vore nog, det var galna kundrabatter på vissa saker. Så folk storhandlade krossade tomater för fem kronor styck och chokladkakor för ännu mindre, ungefär. Det var visst någon event-kväll.
Där rök min lugna egentid. Köpte bara det jag skulle...nästan. Hittade våtservetter till bra pris så det blev en bunt. Urtrist. Haha men jag är nöjd ändå.





Kommentarer
Anonym

Vart ifrån är den där fina klänningen?

Svar: Den är från H&M. Köpte den förra sommaren om jag inte minns fel. 😊
Amanda

2016-04-14 @ 22:35:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0