Två veckor senare...

Två skolveckor är snart avslutade, eller snarare praktikveckor. Vi är lediga från praktiken på fredagar så idag blir det en del hemmastudier. 
Jag är klar med MR för den här gången, på måndag blir det två dagar på ultraljud istället (ej fosterdiagnostik) och sen vanlig konventionell röntgen resten av tiden. Ser fram emot det. Där kan jag mest och de flesta undersökningar kan jag göra själv, men först måste jag nog repetera alla positioner lite snabbt. Tänkte använda sambon som försökskanin och låtsasröntga honom hemma. 😄👌🏻

I helgen ska vi smågreja lite. Som vanligt. Men det är skönt att äntligen få lite saker gjorda. Fönstrena skulle behöva putsas men där går nog gränsen, det får kanske bli en annan helg.... Eller så måste jag eftersom vi har kalas för Isak nästa helg. Vi får se. 😁

Dom här mornarna när vi får vakna i lugn och ro är så mycket värda nu när jag börjat plugga igen. 😍
Bebisgos är nog det bästa som finns!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0