Lätta steg hem

Idag har det varit en riktigt bra dag på röntgen. Mina bilder har blivit snygga och dessutom hade jag examination idag som gick väldigt bra. Jag är oftast otroligt självkritisk och önskar alltid att jag kan mer eller får snyggare bilder. Men idag fick jag mycket beröm, inte för att låta skrytsam, och efteråt vågade jag tro på mig själv lite mer. 
Jag fick ett kvitto på att det jag gör och hur jag är mot patienterna är rätt, och det kändes riktigt bra.

I morgon är sista praktikdagen på Sophiahemmet för denna gång. Jag tänkte baka och bjuda kollegorna på lite fika bara därför, det brukar vara uppskattat. 

Som pricken över i:et hade Isak en bra dag på förskolan också. Sååå skönt att höra! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0