Glesa uppdateringar

Hej på er

Jag ber km ursäkt att uppdateringarna blir så glesa. Egentligen har vi inte så många uppgifter att göra i denna kurs, utöver själva praktiken. Men eftersom de bytt kursplan sedan jag pluggade senast så måste jag göra några extrauppgifter för att nya klassen redan läst några poäng av nästkommande kurs. Så nu gör jag dubbelt ett tag. 😓

Fr.o.m. idag och månaden ut är jag på vanlig konventionell röntgen. Har inte röntgat så mycket än men något knä och så har det blivit. 
Jag har tappat känslan lite känner jag men hoppas på att den kommer snabbt igen. Hittills har bilderna blivit bra.

Nu är lunchen slut! Dags att jobba!

Förresten, den här sackosäcken från NG baby har vi beställt till Isak. Den kommer inte förrens ve 40-41 så det blir ju efter hans födelsedag. Men det gör nog inte honom så mycket. ☺️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0