Tjejmiddag

Igår var jag på tjejmiddag hos en av mina barndomsvänner. Maten var jättegod, vinet var supergott och sällskapet var toppen! Det var ju min premiärkväll borta från Isak, och som tur var gick allt toppen där hemma. 
Jag rullade in på parkeringen hemma med taxin runt 00.00, då var jag trött och jättenöjd med kvällen. Jag är ju väldigt kvällstrött av mig och det märks att jag inte är van att vara vaken, social och vindrickandes om kvällarna längre (även om det inte blev supermycket sånt innan heller). Men gårkvällen var verkligen trevlig, mysig och rolig och det var kul att komma ut på lite annat en kväll. 

Gårkvällens outfit och facelook. 
Köpte förresten ett av vinerna från förra årets Nobelmiddag igår,
Villa Cafaggio 2011, Chianti Classico.
Det var ett tips från min käre far och jag kan verkligen rekommendera det! 
Supergott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0