Skansen

Idag har vi haft en underbar dag på Skansen, jag och min lilla familj. Isak sov första timmen så jag och sambon hade tid att strosa med varsin (bränd) kaffe i solen en stund. Riktigt härligt! 

Isak fick sedan se kossor, hästar, grisar, getter, bisonoxar (min favorit) och sälar - som nog var Isaks favorit. 
Isak fick åka en sån där bil på räls tillsammans med mig, han var lite skeptisk och det med all rätt tycker jag. Bilen gick ju jättefort så jag fick hålla i mig i kurvorna och dessutom blev jag åksjuk haha... Men det säger väl mer om mig än om "karusellen". 

Hur som helst en riktigt mysig dag!
Såå häftigt djur! Som en gammal "urko".
😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0