Ny kurs

Hej på er
Vilken lång dag det var i skolan för mig, fy, jag är helt slut.
Nya kursen går ut på att skriva ett PM som handlar om vad man sen ska skriva om i sin C-uppsats. C-uppsatsen ska vi skriva efter nästa kurs och löper sedan över jul och in på nya året.

Jag var helt inställd på att skriva uppsatsen själv men träffade en ny tjej idag (känner ju knappt någon i nya klassen annars) som gärna ville skriva med någon, så hon fick skriva med mig helt enkelt. Jag tror det kan bli väldigt bra, hon verkar jättetrevlig och ambitiös (viktigt).
Dagen idag blev som sagt lång så jag kom inte hem förren strax efter fem, inte så sent egentligen men med en liten hemma så vill man ju hem så fort som möjligt. Isak nattas ju sju så jag vill ju hinna umgås med honom lite innan det är dags för sängen. 
Han var så trött så han somnade i min famn tillsammans med en flaska välling. Jag satt med honom säkert en kvart i famnen innan jag kunde förmå mig att lägga ner honom. När jag är borta så här på dagarna så blir nattningen så viktig, jag vill ha honom hos mig läänge, länge. Min mysis!

I morgon ska jag få lära mig något program som heter Endnote och därefter blir det träff med handledaren inför PM'et. Känns bra att ha det direkt så man kan komma igång sen. 
Resten av veckan skriver jag hemma och Isak är på föris 9-14. Det blir nog bra.

Godkväll och godnatt kära läsare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0