Godmorgon

Herregud, när jag jag bli van förislämnare? Tycker jag går upp i god tid, har god tid på mig hela morgonen och sen sista kvarten får jag stressa mig svettig. Dessutom blir Isak som en geléklump så fort det ska kläs på ytterkläder, så man får liksom hälla i honom i kläderna. Pust!

Nu är jag på väg till Solna för att gå på en föreläsning om autismspektrumtillstånd och skolan. Den ingår inte i kursen men våra (min och skrivpartnerns) handledare fixade in oss trots att det kostar flera tusen att gå egentligen. Så vi får hoppas att det är lite kvalité och intressanta saker som tas upp. Föreläsningen är på engelska så det ska om inte annat bli spännande, man vet aldrig hur mycket man kommer förstå på såna här föreläsningar, är det mycket vetenskapliga och fackliga termer så får man spetsa öronen ordentligt. Men det är bra träning!

Tillägg: föreläsningen var inte på engelska, men väldigt intressant!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0