En apa på rymmen...

Isak klättrar överallt just nu. Upp i soffan, upp på toaletten, flyttar med sig pallen och klättrar upp på soffbordet och ja... överallt där det är möjligt att krypa upp. Jag introducerade lampknapparna istället, inte för att det är en bra lek men det involverar inte lika höga höjder i alla fall. 
Däremot fick säcken agera livlina de gånger han "glömde bort" att han stod på en pall. Och det i sig blev ju en lek - att slänga sig handlöst...  Jag älskar när han blir så här kreativ, men det för ju med sig en del olyckor också så man får hålla ett öga.

Skrivuppgiften jag och en klasskompis filat på är inlämnad och klar, vi är nöjda! Så nu väntar vi på att bli tilldelade en annan grupps PM inför opponeringen nästa vecka (tor-fre). Innan dess ska vi göra en PowerPoint inför presentationen av vårt egna PM, gå på en föreläsning och förbereda oss för själva opponeringen. 
I morgon blir jag hemma men måste nog lämna Isak på föris så att det inte blir för många dagar ledigt. Det är ju lite känsligt det där i början, så även om det känns knäppt att lämna honom fast jag är hemma så får jag blita ihop. Det är för hans bästa i slutändan. 
Jag får försöka vara kreativ med annat här hemma så att tiden går fort. 

Klätterapa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0