Segt upplopp

Tenta på fredag, patientfallsredovisning, ytterligare ett patientfall som ska skickas in inför nästa kurs, revideringar på PM:et, tentaplugga (när då?), hämta/lämna barn. 

Just nu är det för mycket, och tyvärr blir ju bloggen lidande av det men jag vet att ni förstår. 

Jag skulle behöva en vecka till att plugga inför tentan. Men jag har EN dag. Det blir kvällsplugg ikväll, i morgon och på torsdag. På dagen i morgon har vi repetition inför tentan i skolan som jag gärna vill gå på, vilket gör att torsdag är den den enda dagen kvar att plugga. 

Hade sambon kunnat hämta och lämna Isak och haft honom här hemma så kunde jag fokusera mer på plugget dagtid. Men när han åker före mig och kommer hem långt efter så är det ju jag som får hämta. Det gör jag gärna, jag vill ju mysa med Isak 24/7, men i tentaperioder hade det underlättat att kunna klona sig...

Jag känner mig lite trött...
Glad men med panik och hjärtat i halsgropen. Härlig kombo.
Redovisade ett patientfall inför hela klassen igår - med öppen gylf. 
Det går bra nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0