Sammanfattning

Hej på er
Det har blivit glest mellan inläggen ett tag men det har varit mycket som hänt. Kursavslut med opponering och presentation av PM förra veckan (tor-fre). Direkt efter opponeringen i fredags körde jag järnet från Huddinge till norr om Norrtälje för att ansluta till min lilla familj som kört i förväg hem till min syster. Jag hade ordnat en liten överraskningskväll för syrran med middag och utekväll med några vänner, så det var bara att svida om från opponeringskavajen till utekvällskavajen. Ungefär.

Vi betedde oss som små tonåringar när vi tog taxin in till småstaden. Fnissade och smögdrack varsin dricka i bilen, trots att vi fått godkännande av chauffören. Haha... Middagen och resten av utekvällen blev över förväntan och vi hade riktigt kul!

Under lördagen anslöt vår bror med sin familj och sen firade vi halloween med god middag och glada spralliga barn. Kusinerna, som är allt mellan 7 månader och 9 år, har väldigt roligt med varandra. 

I söndags åkte vi hem och hämtade ut hundra paket på posten. Alla mina beställda julklappar hade kommit och nu är det inte så många kvar att köpa till barnen. 
Har ägnat två kvällar åt att slå in paket men är fortfarande inte klar. Jag tycker att det är så mysigt att slå in och vrida och vända på paketen. Nästan att jag vill öppna dem så att jag får slå in dem igen.


Annars då...
En ny kurs har börjat nu, Röntgendiagnostik 3. Inte helt plättlätta saker får jag nog säga, men jag hoppas kunna klara kursen (tentas om tre veckor) och ha det avklarat sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0