Kväll

Så kom kvällen...
Om det är någon timme jag är effektiv så är den den mellan 19-20. Isak nattas vid 19 och därefter gör jag allt jag inte hunnit med under dagen plus att jag förbereder för morgondagen. För mig är det mycket värt med lite lugn och ro innan det är dags även för mig att sova. Tv-tittande är inte så viktigt, jag gör hellre annat om det inte finns något bra att se. När vi renoverade här hemma så var vi överens om att det var skönt att inte se på tv så mycket på kvällarna, det blev ju liksom aldrig av när vi hade så mycket annat att pyssla med. 
Ikväll är det "Bonde söker fru" och "Modus" på tv som jag följer. Innan dess ska jag ögna igenom ett arbete som ska redovisas på måndag, ni kanske tycker att det låter som om jag har all tid i världen att göra det men dagarna fram tills dess är smockade med annat. 
Därefter ska jag ta fram skolmaterial och sånt som jag behöver i morgon när vi har bildseminarie. Då läser vi remisser och ska utefter frågeställningen komma fram till val av undersökning, och därefter titta på bilder och se om vi kan identifiera patologi. Skoj! Det blir nog mycket MR, CT och angio imorgon. 

Trevlig kväll! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0