Klara, färdiga - gå!

Eller: Klara, lediga - spendera!

Sambon och jag lyckas alltid spendera pengar på onödiga saker när vi är lediga tillsammans. Idag har vi först städat och fixat hemma, satt upp lådspärrar på vissa lådor i köket (får se vem som blir galen först!) och sen åkte vi på en liten shoppingtur. Vi skulle köpa möbelskydd till utemöblerna så att vi kan vinterbona uteplatserna, men innan vi "kom dit" hade vi hunnit köpa ljus och ljuslyktor, ny julgransfot och annat krams. Vi gick dessutom förbi Lekmers outletbutik i Infracity (eftersom det var där vi var just då) bara för att kolla om dom fått in roligare saker än sist jag var där....
.... det slutade med en vagn.

Vi spontanshoppade alltså en vagn! Den var i och för sig rätt billig, men ändå. 
Det är en terrängvagn med massa bra funktioner och även om jag älskar buggan så är det ju alltid kul med en vangn till - som har lite andra egenskaper. 
Ni kan läsa mer om den på ex lekmers hemsida om ni vill. 

Märket och modellen heter 2 ME Jogger Denver (Svart).











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0