Jul igen...

Jag älskar julen och allt som hör till! Det som nästan är bättre än själva julafton är pysslet innan, ljusdlingor ska upp, julklappar ska inhandlas och slås in, julkort ska skrivas, julmusik, inreda juligt... Ja allt sånt! Såå mysigt!!

Något jag varit rätt dålig på överlag är att byta gardiner hemma, det blir liksom aldrig av. Men i år har jag slagit till och köpt julgardiner till köket, fast det var svårare att hitta en snygg modell än jag trodde. En kappa var jag ute efter, men det var så mycket text och tråkiga prints som kändes lite... inte jag... Men till sist hittade jag gardinen på bilden nedan, precis i min smak!
Köpte matchande kökshanddukar också. :)

Gardinen och kökshanddukarna är från jotex, resten från Hemtex.
Är så sugen på en liknande kampanjen på bilden till skrivbordet. Vore snyggt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0