ÄNTLIGEN

Äntligen är tentan i Röntgendiagnostik 3 skriven. Den kändes bättre än förväntat men det betyder inte att jag klarat den, men hoppas kan man alltid. 

Nu är jag på väg hem, sambon plockar upp mig på stationen och sen hämtar vi Isak på föris. Vi ska ha en mys- och fixardag resten av fredagen och i morgonförmiddag åker vi till Roslagen. 

Det var länge sedan fredagen var så efterlängtad som denna gång, en stor sten har kastats ur ryggsäcken i och med att denna tenta är skriven - hur än resultatet blir. 

Jag ser fram emot en helg med familjen nu.

En säkert fyra år gammal bild på mig och love. Tycker det syns att det är ett tag sedan, sambon är långhårig och jag är gul av BUS. Tur att det inte syns i svartvitt. 😊
Pussbilder är egentligen inte min grej att lägga upp. Men idag känns det passande.
❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0