30 minuter för mig själv

Slutade skolan tidigare än väntat idag, så när jag kom hem var det en hel timme tills jag kunde hämta Isak. Han brukar sova till 13 så innan dess kan jag inte komma. 

Efter att jag tömt diskmaskinen och gjort "måste-saker" hade jag trettio minuter kvar till mitt förfogande. Inget plugg att göra och inga andra måsten. Kan låta knäppt för vissa men nu har jag legat i soffan och inte gjort nååågonting all den tiden. Så skönt. Lugnt och tyst, trettio minuters vila!

Men nu ska jag hämta Isak, sen får vi se vad vi hittar på. 😊

Ser ut som om jag har ringar breda som ögonbrynen under ögonen... Kanske jag har? Haha 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0