Uppsägning

Hej på er, ledsen att jag bloggat så lite senaste dagarna. Isak (och hans föräldrar) har haft en del jobbiga nätter med feber och mardrömmar. Nya tänderna är väl boven i det dramat. Förutom det har min telefon sagt upp sig, den är helt död, så jag har min padda och sambons telefon sålänge. Bloggandet har fått vänta lite eftersom jag inte haft några roliga bilder att lägga upp på paddan och inte haft tid att sitta vid datorn.

Annars då?
Jo, allt rullar på som vanligt i ekorrhjulet. Tvätta, städa, laga mat (precis som alla andra gör) och leka med Isak. Igår hade vi en riktigt bra dag, han var så busig och rolig och har börjat härma ljud. Det är himla roligt tycker jag. Dessutom kommer han på nya hyss hela tiden som både är bra och dåliga. I och med nya tänderna så har han börjat bitas i kläderna eller där han kommer åt och är han på toaletten ställer han sig upp och drar ut hela toarullen och river sönder pappret i småbitar. Att bitas är ju absolut inte okej och redan nu tror jag att man ska säga ifrån för han förstår väldigt mycket fast han är så liten. Men jag tycker att han är så påhittig så jag skrattar bara åt honom hittills, rätt opedagogiskt. 

Hur som helst...
Isak sover nu och jag dricker kaffe och ska ta hand om lite tvätt, eller gå ut i solen... Vi får se.

Plockade lite syrener igår från kullen intill vår baksida.
Älskar syrener!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0