Uppladdning

Hej på er

Vilken härlig helg jag haft. Äntligen börjar jag komma ikapp mig själv och verkligheten efter att ha sovit rätt dåligt under lång tid. Fick sova runt fem timmar i sträck två nätter på rad nyligen - känner mig som en ny människa. 
Trenden höll dock inte i sig mer än två nätter som sagt, men nu vet jag att Isak faktiskt kan sova ett par timmar på rad - bara han vill. Typ.

Helgen spenderades i alla fall i sommarstugan. Det var riktigt härligt väder igår, men idag var det ruggigt och kallt. Båtturen hem var nog i kallaste laget faktist...
Men oavsett väder var det länge sedan jag kände att jag kunde slappna av så som jag gjort senaste dagarna. Jag som annars vill ha full kontroll och att allt ska vara precis enligt de vanliga rutinerna, men i helgen har jag kunnat flyta med lite också. Och rutinerna funkade ändå.
Carpe diem är ju klyschigt men något jag verkligen behöver jobba på.

När vi kom hem idag åkte jag och hämtade ut ett paket på posten med lite nya baskläder till Isak i strl 80. Nu har han strl 74 men kan även ha strl 80 i tights. Han börjar kännas så stor, fast liten, på samma gång. Min plutt. 

Här är de nya kläderna jag precis fått hem. Newbie-byxorna har han nog haft i alla storlekar nu. Dom är ju såå bra. 

Jag har inte köpt så mycket "tre-för-två"-plagg tidigare men tyckte dessa bodysar kunde vara bra att ha. Det dröjer ju lite innan de passar eftersom de är i storlek 80, men någon gång under sommaren funkar de nog. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0