Tillbaka till paradiset

Idag har vi varit insommarstugan hela dagen och småfixat. Det är alltid lite småpyssel så här i början när man öppnar upp, båtar ska bottenmålas och det ska skadas överallt och stranden ska krattas och snyggas till efter att isen skräpat ner den osv. 

Efter middagen idag åkte vi tillbaka till fastlandet, men i morgon ska vi tillbaka och då blir det övernattning. 
Måste komma ihåg att ta med en mössa, för det blåste rätt kyligt idag på sjön.
Isak skötte sig bra under båtturen idag igen men han är inte så förtjust i flytvästen och det kan jag ju förstå, han blir ju liksom lite uppstoppad i den. 

Nu ligger han däckad i min famn, lika rosig om kinderna som alla oss andra som var på ön idag. 
Ska lägga ner honom i sin säng nu så ska jag gå ut i köket och ta en kvällsmacka, man blir ju hungrig av att vara i skärgården - alltid. Det är konstigt! 

Mina fina killar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0