Jag skulle vilja köpa...

Något jag säger säkert en gång om dagen är: "Jag skulle vilja köpa..."

Jag är en materialist och menar att man alltid kan optimera hemmet när det gäller möblering och inredning. Bara för att man inrett på ett sätt betyder det inte att man måste ha det så jämt - är min mening. 
Men sambon och jag är nog inte helt överens där. Han kan nog tycka att det räcker med nya kuddar och plädar, medan jag tycker tvärt om.

Ibland skulle jag bara vilja börja om och önska att det var helt tomt hemma så jag fick fylla på med nytt på ett annat sätt. Men det är inte speciellt ekonomiskt. 
Jag älskar vårat hem och tycker det är väldigt fint, men ibland längtar jag efter att flytta så att jag får inreda på nytt. 

Fast det är egentligen först nu jag verkligen börjar känna hur jag vill ha det hemma. Jag känner att jag fått till grunden rätt bra i alla rum men sista piffet saknar jag. Säcken ska knytas ihop, om ni förstår vad jag menar. 

Lite mer sånt här skulle jag vilja ha hemma...





Kommentarer
Linda

Supersnyggt ju! Marint och new england är ju så fräscht!
kram kram

Svar: Ja men eller hur Linda! Riktigt snyggt! ☺️👍😋 Kraam kram
Amanda

2015-05-13 @ 16:49:42
URL: http://www.lindamark.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0