Godmorgon

Fredag och några timmars jobb väntar i eftermiddag. Vi får se om det blir en "vanlig" dag på vårdcentralen eller om något annat inträffar.
Vårdcentralen jag jobbar på ligger ju på en liten ort med närmsta sjukhus ca 30 min bort, men det är ett litet sjukhus. Närmsta storsjukhus ligger närmare en timme bort och det gör att vårdcentralen får ta emot en del akuta fall också. Framförallt under sommartid när befolkningen ökar i området med sommargäster och dansare (ett dance camp hålls nära orten ett par veckor varje sommar). Jag önskar ingen olycka, men något tänder till (arbetsmässigt) när något utöver det vanliga inträffar. Det blir skarpt läge inombords på något vis. Det är en lite häftig känsla tycker jag.

Men innan jag ska bege mig till vårdcentralen ska det busas med Isak här hemma. Han är på så bra humör just nu. Mitt hjärta!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0