Godmorgon - Nya tänder

När Isak var strax över fem månader fick han sina första två tänder, efter det har jag känt med jämna mellanrum om fler varit på väg. Framförallt eftersom han dreglat så mycket, men jag har inte känt någonting. Så i helgen sa mamma att hon såg en liten tand spricka igenom i överkäken. "Det var ju det jag sa" sa min pappa som tydligen också uppmärksammat det före mig. 
Så nu är det en som spruckit igenom tandköttet (den till höger om Isaks framtänder), och jag tror fler är på väg.
Inatt hade vi en febrig natt med lite sömn, varför blir det så av nya tänder? Det förstår jag inte. Verkar helt onödigt för alla inblandade.

Nu ska jag dricka en stor kopp kaffe och njuta av blommorna jag tog med hem från sommarstugan igår.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0