Dagen

Åkte en sväng till Ikea idag och köpte lite smått inför dopet, servetter, ljus och lite blått snöre bla. Köpte också en halkmatta som jag ska klippa till och ha i badbaljan. Isak vill hellre sitta och bada och egentligen kan han ju sitta själv men botten på baljan blir snorhal, så han halkar omkring. Får se om det blir bättre nu.

Ikeabesöket gick hur som helst bra (Ja tänk att det ens är frågan om det - om besök här och var går bra eller ej. Förr åkte man bara och kom hem likadant). , Isak somnade i bärselet efter en liten stund. Men innan dess kräktes han ner oss båda plus golvet inne i butiken. Torkade förstås både Isak, mig och golvet så gott det gick innan vi knatade vidare. 
Jag är så innerlig trött på alla spyor.
Mjölkspyor är ingenting i jämförelse med alla matspyor som vi nu får ta del av. Haha

Nu står potatisgratängen i ugnen och sambon grillar, lyxmat såhär en tisdag. 
Till dopet ska jag dekorera borden med såna här bla.
Gamla barnmatsburkar och snöre, stenar och ljus från ikea. 


Förresten, ber om ursäkt för att bilderna har så dålig kvalité. Dom blir suddiga när jag lägger upp dom av någon anledning. Måste försöka fixa det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0