Tiden går såå fort...

Den här helgen gick fort. Kalas för mormor i lördags och igår gick jag långpromenad med en av mina absolut bästa vänner, och därefter blev det storstädning hemma, det var ju så otroligt härligt väder, riktigt varmt! Isak fick premiärsova i bara tjocktröja och mössa i åkpåsen. 

Idag har vi skippat åkpåsen och kör tunn fleeceoverall och vagntäcke på promenaden istället, blir lättare så om (när) jag måste bära honom sista biten. 

Vet ni vad?
Igår började Isak krypa!
Tidigare har han stått på alla fyra och mer eller mindre slängt sig fram, men nu tar han sig fram med armar och ben, samordnat, i rätt så bra fart. 
Tiden går verkligen fort!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0