Sista fixet

I morgon smäller det! Isak ska döpas!

Idag packar vi alla saker som ska med till lokalen och i morgon, vid nio-tio åker vi dit för att ställa i ordning, duka och dekorera. Själva ceremonin börjar 13.

Vi blir som sagt lite över 30 personer och knappt en tredjedel är barn. Som tur är har vi hyrt en lokal med både biljardbord och air-hockey-bord (även om de flesta av barnen är för små för att spela). Jag har även pysslat ihop till en fiskdamm, så det tror jag kommer vara uppskattat av alla barnen. De yngsta barnen är 8-, 6-, och knappt 2 månader. De får nöja sig med bebisleksaker.

Det ska bli så himla roligt! Hoppas Isak uppskattar festen han också. Ibland kan det ju bli lite för mycket för de små, och även om det är han som är huvudpersonen så ska han slippa åka runt som en trofé mellan alla gäster - även om det såklart kommer bli en del sånt. Men för Isaks skull får det bli i lagom dos. 

Outfiten för i morgon då. Jo, Isak ska ju först ha dopklänning. Sedan den blå skjortan jag beställde från ZARA, och till det ett par mörkblåa chinos. Har även lite ledigare kläder med om det skulle behövas.
Jag ska ha en långklänning och höga svarta klackar (ska försöka fota i morgon så ni får se sen) och uppsatt hår. För sambons del blir det kostym. 

Minns ni den här?
Beställde ju den inför ett bröllop i somras men innerfodret blev för tight för magen så jag kunde aldrig ha den.
Jag har ju en likadan i puderrosa i en storlek mindre som jag bar på ett bröllop förrförra sommaren. Älskar modellen. 
Dock sitter den aningen sämre över brösten nu sedan dom äntrat form (pga graviditet/mjölk/amning) men ändå tillräckligt bra för att kunna bäras utan bh.
Man får väl njuta innan brösten ändrar form helt, en dag är kanske en fast d-kupa en hängig d-kupa. Eller inte. 
😄
💙




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0