Mysfredag

Idag växlade jag mellan träningstights och mjukisbyxor. Kände för att bara vara osminkad och ha myskkäder idag i gråvädret. 
Hälsar på hos mamma och pappa så jag passade på att tända en brasa, för värmen och stämningens skull. Isak, jag och Harry har myst hela dagen. Harry vill helst inte att Isak klänger på honom för mycket (då går han undan) men han vill ändå vara med - nära nära. Gosehunden. 

Nu väntar vi på Lets dance. Jag vet inte vem jag hejar på i år, men vill gärna att Jenny och stylisten Jonas är kvar (även om det finns andra som dansar bättre).

Hur hindrar man ungen från att trilla ner från soffan? Man lägger Harry ytterst 😜




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0