Lattemorsa

Halloj

Nu är vi hemma från dopsamtalet och allt gick bra. Vi har kikat på själva kyrkan och även på lokalen vi hyrt att träffas i efteråt. Den var riktigt stor och hade bra springyta på för barnen. 

Nu har vi ätit och Isak vaknade precis. Han däckade i bilen på väg hem. 

I morgon ska jag vara en riktig lattemamma. Jag ska nämligen träffa några vänner i stan och promenera på Kungsholmen. Isak har aldrig varit söder om Sollentuna så det ska bli spännande. Får se om jag lyckas få ihop det med sov- och mattiderna. 
Har torkat av vagnen, eftersom den annars är alldeles lerig och ska leta upp någon snygg vårjacka i förrådet. Ska man lämna förorten måste man ju klä upp sig. 

Skämt å sido.... 
Det ska bli kul att få träffa vänner i morgon. Känner att vi har en del att uppdatera varandra om. 

Vår lilla kille vid vår lilla matplats.
❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0