Gott humör

Dagarna går så mycket lättare nu när det är ljusare ute och när solen är framme. Trots att Isak har helt sjuka humörsvängningar är jag glad ändå. Mestadels är han faktiskt glad och busig och jagar mig när jag dammsuger eller pysslar på nedervåningen, men sen kommer det en protest emellanåt. Han har ett jäkla humör och vilja, undrar vem han fått det ifrån (både sambon och jag är tjurskalliga, hehe). 

Idag har jag pysslat mer inför dopet nästa vecka. Provade ju Dopklänningen igår och är faktiskt inte säker på att han kan ha den om en vecka. Måste komma på en plan B. Till en tjej kan man ju ha en vanlig fin klänning, men till en liten kille är det inte lika kul med motsvarande - en liten kostym eller så. 
Nej, vi får se hur vi gör. 

Just nu ligger Isak och simmar runt bland en massa leksaker på golvet. Han är så glad.


Tog en bild innan alla leksaker kom fram.
Byxorna är dom jag köpte nyligen i strl 80 (!). Dom är visserligen lite långa men redan tighta. Det är ju tights så jag förstår ju att dom ska sitta åt, men ändå. Han har ju knappt 74 än!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0