ZzZZzömnbrist

Ja, nu är sömnbristen ett faktum...
Isak sov bättre inatt men absolut inte bra. Han är hostig, snorig och varm men inte febrig. Jag fick sova mellan elva och ett men därefter har han vaknat säkert en gång i halvtimmen, ibland oftare. Hela huvudet och ögonen värker, och dessutom har jag fått ont i halsen. 
Ja, nu gnäller jag ordentligt men det behöver jag.

Just nu sover Isak och jag har tvingat ner mig i soffan. Jag skulle behöva stryka dukar och dammsuga på övervåningen men nu lägger jag band på mig. Lite måste jag vila annars exploderar nog mitt humör innan kvällen. 
Önskar att Isak får bli frisk så allt blir som vanligt här hemma.

Stod för några veckor sedan och försökte få på locket på deon, men det fastnade liksom aldrig. Såg sen att det var locket till isaks nappflaska jag försökte få på... 😬😄
Skulle kunna göra samma tabbe idag, flera gånger om, känner jag. 😴😩😄




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0