Sömnlös och förväntansfull

Vad var det som var så spännande då? Jo...

I morse när jag kom hem stod en ny vagn i vardagsrummet. Igårkväll var sambon och köpte en Bugaboo Buffalo och jag har varit så ivrig att få känna på den att jag knappt sovit en blund inatt. Jag jobbade ju i Roslagen igår-eftermiddag så jag och Isak sov kvar hos mina föräldrar efteråt. Gud så ivrig jag varit.

Efter en hel dels velande blev Emmaljungan alltså utbytt, inte helt smärtfritt eftersom jag har så många minnen med den från Isaks spädbarnstid. Och jag är otroligt nöjd med den vagnen. Men nu kändes det kul att byta och då fick det bli en Bugga. 
Första premiärturen blev till BigBaby för att köpa en dyna till sittdelen. Det blev en från bugaboo i marinblått. 
Andra turen blev lagom till Isaks eftermiddagslur, så nu har sovit i den också - han sover fortfarande förresten. 

När jag använt buggan lite ska jag skriva en kort jämförelse mellan vagnarna, kanske är det någon som tycker det är intressant. 

Såhär ser vagnen ut som vi köpt, plus myggnät och regnskydd såklart. 

Väääldigt nöjd hittills (efter en halv dag 😄). 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0