Sol i Hamptons

Sitter just nu i solen och inviger min baddräkt från Hampton Republic 27. I sommar har jag inget emot en blek mage eftersom jag ändå inte är riktigt bekväm med att visa den, men kanske nästa sommar.
Hur som helst, den här baddräkten tycker jag är riktigt fin och känns som ett bra plagg i sommar, med en sjal runt höften. Perfekt!

Nu har jag druckit kaffe och läst klart en tidning medan Isak sover i vagnen. Har en oöppnad tidning kvar men funderar på att låta den vara det och istället bara slappa i solen, hur ofta händer det annars?

I eftermiddag ska vi till Vaxholm och se på min brorsdotters avslutning på förskolan. Mysigt.

Måste leta fram min hatt i förrådet. Jag fixar verkligen inte att få sol i ögonen.
Isak verkar ha ärvt det för så fort han får solen i ögonen, bara lite, så kisar och fnyser han. Ibland till och med gnäller.
Jag förstår honom. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0