Halvdag

Idag jobbar jag halvdag på vårdcentralen. Det är überlugnt här just nu så jag kan blogga med gott samvete. 
Isak spenderar eftermiddagen med sin mormor och jag har hittills fått små uppdateringar där man ser hur glad han är och hur bra han har det. Det känns bra i mammahjärtat. 

Ikväll händer (förmodligen) något spännande och roligt, vad det är får ni veta i morgon. Just nu blir jag pirrig bara jag tänker på det, nästan att jag andas lite snabbare haha...
Något kul, kanske mest för mig, är det i alla fall men det påverkar både Isak och sambon. Spännande va?

Annars då? Jo, vi har gjort en makeover i ena badrummet hemma och fixat en liten tvättstugedel med hyllor och sånt. Uppskattas mycket av mig som tvättar en drös maskiner om dagen, kan jag säga. Tänk vad lite ordning och reda och praktiska konstruktioner kan få en på bra humör. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0