Gnäll gnäll

Godmorgon, klockan är halv sju och jag har nu varit vaken i nästan tre timmar. Isak har sovit rätt dåligt inatt, vaknat hundra gånger och varit varm (inte febrig), så vid halv fem gav jag upp, eller det gick inte att somna om. Isak belägrade min kudde till fem men sen ville han busa runt, så strax efter fem gick både jag och sambon upp. Egentligen skulle sambon få sovmorgon idag, jag fick min igår, men eftersom jag var arg som ett bi efter en knölig natt så gjorde han mig sällskap. 

Nu har vi ätit frukost och Isak har däckat i vagnen, i vanliga fall sover han första gången vid 08.15/08.30 men nu var har megatrött så det får bli en nap nu istället. 
Ska passa på att blunda lite i soffan en stund tror jag. 

Tänk att jag inte sovit en hel natt sedan Isak föddes. Ibland gör det ingenting, men en morgon som denna känns det tydligt. Hela huvudet känns luddigt och tugnt. Men jaja.... En vacker dag får jag sova en hel natt.

"Slickar mina sår" med lite fina bilder...
Ögongodis!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0