Regn och rusk

Idag strax efter tio tog vi båten till några vänner som nyligen byggt hus och flyttat in. De har två barn, en treåring och en ett och ett halvt-åring. 
Vi åt lunch och lekte där, Isak fick sova sin em-lur där och därefter åkte vi hem.

Våra vänner bor bland ängar och hagar, ett stenkast från havet. Ett underbart läge. Det kändes som en perfekt sommardag trots att det duggade lite när vi kom och spöregnade på vägen hem. När jag gick längs grusvägarna för att söva Isak i duggregnet, barbent, med tygskor och regnjacka, kunde jag inte annat än njuta. Helt ärligt. Det är ju ljummet i luften, så vad gör lite sommarregn?
Harry verkade också nöjd över utflykten, och likaså Isak såklart.

Jag vet inte om ni ser vår "retrovagn"? Det är ju min gamla vagn som jag legat i som vi har i sommarstugan. Den fick följa med till våra vänner eftersom vår andra är hemma när vi är i stugan. 
Isak sover riktigt bra i den, han bryr sig ju inte om vad det är för årsmodell direkt 😄

Det regnar och blåser på tvären här på ön just nu. Vi håller oss inomhus med tända ljus och myser sålänge. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0