Nu är det klippt!

Håret är klippt och helt plötsligt fick jag ett annat utseende.
Topparna var ljusare än håret närmast rötterna, så nu när det lite ljusare är bortklippt får man en känsla av att håret är mörkare än innan. Lustigt.
Sambon kallar mig för "copper-snake" nu eftersom det blev lite rödare. 😄 

Det var hur som helst otroligt skönt att bli av med allt trasiga trassliga hår, nu ska ja bara vänja mig vid den här längden. Håret kändes jättekort när jag tog en dusch nyss och tvättade det för första gången. Om några dagar har jag väl vant mig så pass att jag inte ens tänker på det. 
Men nöjd är jag i alla fall, jättenöjd. 😊

Före:

Efter:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0