Lugn dag

Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Visserligen gick jag på en längre promenad med barn och hund efter lunch, men annars har allt gått i snigelfart.
Jag och min lilla familj gick upp i skogen här intill för att plocka lite blåbär till en paj, Isak satt med galonbyxor och blåbärsris upp till öronen medan vi plockade. Så sött. 

Förutom det har vi lekt på tomten, jag skulle försöka kicka en boll med låren men var så usel att jag knappt kom till tio. Som liten kunde jag göra det dubbla, minst, hur kan man bli så dålig med åren? Haha
Isak skrattade så han nästan trillade omkull när han såg på, och roligast var förstås när jag slängde mig efter bollen och ramlade en av gångerna. Undrar vem han ärvt skadeglädjen från? 😬😏

I morgon ska vi nog åka till en butik med kläder, skor och inredning som ligger mitt ute på landet. Vi får se om det blir någon storshopping. 

Mer blåbär än så här blev det inte, trots att det finns så mycket i skogen. Både sambon, jag och Isak tappade tålamodet efter en kvart. Hehe




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0