Lördag

Idag är jag utvilad. Två nätter på rad har Isak sovit rätt bra, så därför är jag utvilad och glad. 
Två jobbdagar är över och nu väntar en lugn helg och därefter två jobbdagar till. 

Det känns som att dagarna bara rusar förbi just nu utan att något märkvärdigt har hänt.
Isak har fått ett gäng nya gigantiska bilar, lite kläder och en Brio-hund. Han behöver lite nytt att leka med, de "gamla" leksakerna börjar bli för bebisaktiga - en del av dem.

Just nu sitter jag och väntar på att Isak ska vakna så att vi kan åka till sommarstugan sen. Harry ligger vid mina fötter och knorrar av iver. Han vet vart vi snart ska åka, det märker han på packningen. 

Isaks nya lilla fordon

Har ni sett så många delar? Hur kan en nappflaska bestå av så många delar? Haha 😄








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0