Familjemys

Vi är kvar på ön men nu är det bara jag, Isak, sambon och Harry. Min syster med familj och mina föräldrar åkte hem under eftermiddagen. 
Det var 21 grader i vattnet under dagen så vi har badat en del, min systerson har gått bananas på badandet och har knappt hunnit upp till huset innan han vill ner och bada igen. Jag förstår honom och jag känner igen mig hur jag själv var som liten. Vatten är underbart!

Kan förresten uppdatera er om att nya solkrämen verkar jättebra, förutom att den vekar kunna göra gula fläckar på kläderna... Men den är dryg, luktar gott och Isak verkar också gilla att bli insmord med den.

Nu ska jag och sambon mysa i soffan ute och titta på vattnet i lugn och ro, Harry sover på soffan och Isak inne i huset. 

Ser ni skillnad på hudtyperna?
Jag som ändå fått mycket färg ser riktigt blek ut i jämförelse med sambon. 😅




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0