En dag i bilen

Idag har vi spenderat dagen i bilen känns det som. Fram och tillbaka, Sollentuna, Danderyd, Arninge, Roslagen (Älmsta, Häverödal). Vi har köpt lite smått på XXL, bland annat en ryggsäck till Isak, sen har vi oljat vår altan på baksidan och kikat på soffa och bord till sommarstugan m.m.

Imorgon är jag också ledig så då ska vi hitta på något mysigt ihop, jag och min lilla familj. 

Promenad vid Väddö kanal. 

Isaks ena kusin har en likadan och den sitter jättebra på honom. Det finns exempelvis ett spänne man kan knäppa över bröstet så att ryggsäcken sitter bättre och inte ramlar av axlarna. 
Just nu är den ju lite stor, men snart så. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0