Blåsväder

Det är riktigt blåsigt idag och stora vågor... Visst är det skönt med värme och när det är vindstilla, men på vårt vid tycker jag vattnet är häftigt när det brusar upp så här. Det är liksom upprört men ändå fridfullt att titta på. 

Jag brukar tänka att "Havet är stort nog att rymma allas våra sorger, hemligheter och glädje". Det kanske låter flummigt men man kan dela med sig av allt till havet om man vill. Jag vet inte hur många gånger jag känt att jag behövt en stund för mig själv och då satt mig vid vattnet och bara tittat ut. Efter en stund känns det som om man ventilerat och fått rensa tankarna lite, sen är man redo att komma tillbaka till verkligheten igen. 





Kommentarer
Sanna Eriksson

Det är skönt att rensa tankarna vid havet! :D

2015-07-18 @ 15:22:48
URL: http://dreamspo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0