Ut med det gamla och in med det nya

Igår åkte julen ut i ett nafs. Inte ens Adventsstjärnorna fick vara kvar, jag som annars brukar spara dem rätt länge. Men det enda "juliga" som är kvar nu är två röda kuddar i soffan och ljusslingan på altanen på baksidan. Dom får vara kvar ett tag till.

Kanske var jag extra ivrig att få bort allt i år eftersom jag fick nya lampor av sambon till vardagsrummet. Jag hade önskat mig dem. När vi flyttade in för mer än ett år sedan letade jag efter just såna här, men hittade inga till ett rimligt pris - bara snordyra designlampor. Men nu, äntligen, har vi snygga lampor i vardagsrumsfönstrena. Jag är såå nöjd!

Snygga va?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0