Sjuk

Isak har varit duktig två nätter på rad och ätit och sovit om vartannat - istället för att snutta heeela natten. Men har jag sovit dårå? Nej. Jag ligger vaken brevid och har jättesvårt att somna om när jag väl vaknat. Inatt vaknade jag vid två av att Isak ville äta, så jag matade, Isak somnade snabbt om och jag då? Jo, jag låg vaken till halv fem(!). Fem ringde sambons klocka och sen hade jag svårt att somna om igen. Lyckades till sist, men bara någon halvtimme.

Har varit förkyld ett par dagar och symtomen har varierat från halsont, snuvig, ont i huvudet/bihålorna. Men idag känner jag mig sjuk. Är yrslig och känner mig därför kräkfärdig och illamående. Dessutom känns huvudet helt tjockt, pga snor kanske.

Typiskt när sambon jobbar sin första dag efter all julledighet och jag måste ha Isak själv. Usch.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0