Sista dagen...

Idag var sista heldagen här i Roslagen. Vi kom hit några dagar innan jul och i morgon är det dags att åka hem. Det ska bli kul att komma hem, packa upp, städa undan julen och träffa lite vänner från stan. 

Idag har jag gått långpromenad med Isak, han sov ca två timmar i sträck mitt på dagen. Det hör inte till vanligheten numera. För några veckor sedan slutade han sova sådär duktigt på dagarna och sov knappt alls. Men nu tycker jag att det börjar vända, även om det en del av gångerna bara är så att han tar 30-minuters powernaps i min famn.

Innan det blev mörkt tog vi en skogspromenad och Isak fick sitta framåtvänd för första gången. Tänkte att han kunde få det nu när vi gick i skogen bara...
Han gillade det mycket!

Som ni ser är Isak blurrad. Av flera anledningar kommer hans ansikte aldrig att visas här på bloggen. Hoppas ni har överseende med det. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0