Nytt år - ny kalender

Jag behöver en ny kalender till telefonen, men hittar ingen bra. Jag vill ha en med veckonummer, namnsdagar, högtider, flaggdagar och där man kan lägga in födelsedagar med födelseår så att det uppdateras från år till år vad personen fyller. Hittills har jag bara hittat en app med mitt sistnämnda krav, men lägger man in en födelsedag sparas det också som en kontakt (utan telefonnummer). Hur dumt är inte det då? Då kommer ju hela telefonboken fyllas med kontakter till ingen nytta, förstår inte varför dom två sakerna ska höra ihop!

Har ni något tips på kalender till telefonen får ni gärna dela med er.

Här är alla kalendrar jag laddat ner hittills. Den blåa som heter Almanacka är bäst hittills, men inte optimal. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0